måndag

TILLBAKS I LÄGENHETEN!


Tja! Nu har jag precis kommit in i min nystädade lägenhet (städade den på bakfyllan i fredags eller när det var) vad duktig jag är! =D Mamma och pappa kom och lämnade nycklarna till mig förut när jag var med Sara, så jag drog hem till min syster och hämtade mina saker och nu är jag i min älskade säng. Och här tänker jag bannemig ligga kvar en stund! Sedan ska jag städa lite till och kanske plugga lite. Får se vad jag orkar. Ska se om jag hinner ta en liten promenad också. Och jag måste ner till Willys! Hoppas syrran går med mig dit ner sen, vågar inte gå själv hahah.

Bilden är en bild jag tog i somras då jag hade gått ner en massa i vikt. Ehhh ge mig den kroppen igen någon?! Ibland önskar jag att mat inte fanns, hahah...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar