fredag


Geh snygg bild jag vet. Men iallafall, jag känner mig riktigt duktig måste jag säga. Idag vaknade jag upp bakfull i min lägenhet i Uddevalla, och trots bakfyllan satte jag igång att diska och städa varenda litet hörn i lägenheten. For the record, liksom! Och idag har jag dammsugit hela huset här på Orust, ska hjälpa mamma att bada hennes hundar sen. Gillar inte hundar men vad gör man inte för pengar haha..

Igår var jag först i Henån med min lillebror och några till och drack öl. Sen fick vi för oss att åka till Uddevalla och det gjorde vi, vi var framme i Uddevalla vid tio och då drog vi upp till Skeppsviken där det var en hel del folk. Jag kramades med jättemånga och fick till och med pussar av Ellen och Emma =D Najs! Blev dock liteför full... Som vanligt.

Nu sitter och ute i solen med en cigg och en kall öl, kan livet bli bättre? Ja, det kan det.. Men det här är iallafall underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar