onsdag

JAG GILLAR:
- När det är lika underbart väder ute som det är idag, sol värme och blå himmel. Dessutom har träd och buskar blivit gröna, så jävla vackert!

- När jag själv är duktig och inte lat för en gångs skull (jag har städat hela lägenheten idag och diskat, dessutom gåtten promenad själv trots att jag hatar att gå utomhus själv)

- Öl. Jag har alltid haft emot öl och tyckt att det smakar rent utsagt skit. Men nu när sommaren börjar närma sig finns det nästan ingenting bättre än att sätta sig ute i solen med en iskall öl..


JAG OGILLAR:
- Utvecklingssamtal! Som jag ska på om ungefär 20 minuter. Så fruktansvärt tråkigt.

- Allmänhetens människor i Uddevalla. Antingen knarkar dom, slåss eller helt enkelt är efterblivna på något annat sätt. Man kan inte gå utanför dörren utan att någon tutar eller gapar i princip.

- När folk glor på mig. Helt utan anledning, helt från ingenstans (i princip) bara något brevid står och glor på mig. Det gör mig så fruktansvärt arg så jag har lust att skjuta dom i ögonen med luftgevär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar